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La UE ha proposat un paquet integrat de mesures sobre canvi climàtic i energia que preveu nous i ambiciosos objectius per a 2020.
Dossier corporatiu
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3.3 PUBLICACIONES
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Responsable: GRUPHELCO INDUSTRIAL, S.A.
Finalidad: Prestar los servicios solicitados, mantener comunicaciones para la consecución de estos y mantenerle informado sobre nuestra actividad en general.
Legitimación: Ejecución de un contrato. Consentimiento del interesado.
Destinatarios: No se cederán datos a terceros, salvo obligación legal.
Derechos: Tiene derecho a acceder, rectificar y suprimir los datos, así como otros derechos indicados en la información adicional, que puede ejercer dirigiéndose a la dirección tgn@gruphelco.es.
¿Quién es el responsable del tratamiento de sus datos?
Identidad: GRUPHELCO INDUSTRIAL, S.A. – NIF: A65247066. - Dirección postal: POL. IND. PEDROSA, C/ MONTSERRAT ROIG, 54, 08908 L’ HOSPITALET DE LLOBREGAT – BARCELONA Teléfono: 977206144 - Correo electrónico: tgn@gruphelco.es
¿Con qué finalidad tratamos sus datos personales?
En GRUPHELCO INDUSTRIAL, S.A. tratamos la información que nos facilitan las personas interesadas con el fin de prestarle los servicios concertados, realizar la gestión administrativa, contable y fiscal de los servicios solicitados, mantener comunicaciones a cerca de los mismos, así como el envío de comunicaciones inclusive por correo electrónico, para mantenerle informado sobre nuestra actividad en general.
¿Por cuánto tiempo conservaremos sus datos?
Los datos se conservarán mientras no solicite su supresión, y en cualquier caso, durante los años necesarios para cumplir con las obligaciones legales.
¿Cuál es la legitimación para el tratamiento de sus datos?
Le indicamos la base legal para el tratamiento de sus datos:
• Ejecución de un contrato: Prestación de los servicios solicitados
• Consentimiento del interesado: Envío de comunicaciones comerciales sobre nuestra actividad en general.
¿A qué destinatarios se comunicarán sus datos?
No se cederán datos a terceros, salvo obligación legal.
¿Transferencias de datos a terceros países?
No están previstas transferencias de datos a terceros países.
¿Cuáles son sus derechos cuando nos facilita sus datos?
Cualquier persona tiene derecho a obtener confirmación sobre si en GRUPHELCO estamos tratando datos personales que les conciernan, o no.
Las personas interesadas tienen derecho a acceder a sus datos personales, así como a solicitar la rectificación de los datos inexactos o, en su caso, solicitar su supresión cuando, entre otros motivos, los datos ya no sean necesarios para los fines que fueron recogidos.
En determinadas circunstancias, los interesados podrán solicitar la limitación del tratamiento de sus datos, en cuyo caso únicamente los conservaremos para el ejercicio o la defensa de reclamaciones. Asimismo, en los supuestos legalmente establecidos, tendrá derecho a la portabilidad de sus datos personales.
En determinadas circunstancias y por motivos relacionados con su situación particular, los interesados podrán oponerse al tratamiento de sus datos. En este caso GRUPHELCO dejará de tratar los datos, salvo por motivos legítimos imperiosos, o el ejercicio o la defensa de posibles reclamaciones.
Podrá ejercitar materialmente sus derechos de la siguiente forma:
enviando un correo electrónico a tgn@gruphelco.es o una carta a Apartado de correos 591. 43080 Tarragona.
Si ha otorgado su consentimiento para alguna finalidad concreta, tiene derecho a retirar el consentimiento otorgado en cualquier momento, sin que ello afecte a la licitud del tratamiento basado en el consentimiento previo a su retirada.
En caso de que sienta vulnerados sus derechos en lo concerniente a la protección de sus datos personales, especialmente cuando no haya obtenido satisfacción en el ejercicio de sus derechos, puede presentar una reclamación ante la Autoridad de Control en materia de Protección de Datos competente a través de su sitio web: www.agpd.es.
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Realitzi-ho a la mesura de les seves instal·lacions.
Auditories segons RD56/2016. Implantació ISO 50001
En INSIBER oferim diferents serveis relacionats amb la gestió de l'energia.
Assessorament relacionat amb l'estalvi d'energia i l'ús més eficient dels elements que la consumeixen.
Desenvolupament d'estudis comparatius sobre contractes actuals, tarifes i les ofertes realitzades per altres comercialitzadores i assessorament sobre els avantatges i inconvenients de cadascuna.
Estudi del consum d'energia a les nostres cases, empreses, comerços i indústries, segons els principals estudis realitzats, major del que necessitem.
Per a conèixer la situació energètica de qualsevol instal·lació, és necessari establir, amb certa periodicitat, una auditoria que permeti diagnosticar l'estat. A INSIBER, realitzem auditories energètiques, complint amb l'estàndard de Qualitat de la norma UNE-EN 16.247.
Optimització de la contractació de subministraments energètics, estudis o auditories energètiques i plans de millora. Monitoratge de consums. Implantació de les millores i posterior seguiment d'estalvis. Implantació de bones pràctiques, formació i comunicació organització.
Serveis de continuïtat per a mantenir el nivell d'estalvi i eficiència aconseguits amb les primeres actuacions i realitzem avaluacions sobre l'estalvi real obtingut enfront de l'estimat.
Desenvolupament del Pla de mesura i verificació per a la seva actuació en estalvi i eficiència energètica.
Els nostres plans segueixen el protocol IPMVP de l'EVO, l'objectiu de la qual és incrementar la inversió en projectes d'eficiència energètica i d'aigua, de gestió de la demanda i d'energies renovables a tot el món, i són desenvolupats per professionals certificats CMVP.
Amb l'ús d'aquest protocol obtenim múltiples avantatges com:
En INSIBER oferim diferents serveis relacionats amb la gestió de l'energia.
La Seguretat Industrial és el sistema de disposicions obligatòries on el seu objectiu és la prevenció i limitació de riscos, així com la prevenció contra accidents capaços de causar danys a les persones, als béns o al medi ambient derivats de l'activitat industrial o de la utilització, funcionament i manteniment de les instal·lacions o equips i de la producció, ús o consum, emmagatzematge dels productes industrials.
INSIBER efectua el control i seguiment del compliment reglamentari dels productes i instal·lacions que formen part de la seva zona de treball. Aquest control i seguiment es realitza mitjançant el nostre sistema de control informatitzat IL (Indústria Legal).
Realitzem: expedients de noves instal·lacions, gestionem les inspeccions periòdiques i gestionem baixa del registre.
Assajos no destructius. ENDS
INSIBER (GRUPHELCO) compta amb una àmplia experiència en el desenvolupament de programes d'assajos
no destructius per a diferents tipus de components. Es disposa de mitjans específics per a tota mena
d'indústria i equipaments industrials.
Els nostres serveis d'assajos i inspecció, duts a terme per personal certificat expert i experimentat, cobreixen les següents àrees:
L'objecte del manteniment legal és la gestió del manteniment dels requisits mínims als quals obliga la legislació vigent.
Els nostres serveis en gestió del manteniment legal inclouen el compliment de:
En INSIBER oferim una solució completa al manteniment legal d'Instal·lacions Industrials. Disposem d'un programa de gestió de manteniment legal, totalment parametrizable, multiusuario i multilingüe. Adaptant-se a les necessitats del client.
Els nostres serveis estan dirigits a empreses industrials, establiments hotelers, asseguradores, hospitals, centres formatius, etc,..
S'inclouen els serveis de: auditories inicials, auditories internes, formació interna i polivalent, elaboració de plans de manteniment, anàlisi d'accidents i incidents i auditories i avaluació dels requisits legals.
Conèixer la situació actual de l'empresa quant al compliment de les normatives d'aplicació i definir el sistema de gestió.
Seguretat industrial i adaptació a legislació vigent.
Es realitzen a mesura sobre la base de les auditories realitzades i necessitats.
Es realitzen amb la finalitat de determinar causes i origen d'aquests.
Realitzem plans de manteniment i operem com a consultors arribant a ser la mà dreta del nostre client. El nostre objectiu és millorar l'eficiència dels plans de manteniment. Realitzem els plans de manteniment tenint en consideració molts factors, entre altres, valorant el perquè de les parades físiques de la maquinària.
Auditar i avaluar tots els requisits legals, mitjançant l'estudi de les evidències documentals, registres i procediments subministrats pel client.
Aquesta informació quedarà emmagatzemada en la plataforma IL Indústria Legal, a la disposició del client.
On es reflectiran els resultats en un informe, detallant les no conformitats i evidències oposades en l'auditoria, així com les accions correctores recomanades.
Donem resposta a les consultes sobre reglamentació vigent.